Zawitało

sobota, 26 marca 2011

Powrót...tylko czy jest jeszcze do czego?

Mam pytanie - czy ktoś to jeszcze czyta? Wiem, wiem. Dużo przerw, ostatnio jeszcze komp się zepsuł, jak już miałam wrócić...Potem studia, robota...no i jakoś na miesiąc odeszła mi chęć pisania. A teraz chcę wrócić, ale czy jest jeszcze do czego?
Potrzebuję odpowiedzi, bo nie wiem, czy ktokolwiek tu jeszcze zagląda. Nie wynika to z zarozumiałości, czy czegokolwiek...Jednak wolę wiedzieć, czy 'pisać do szuflady', czy zamieszczać notki tutaj ;)

A! Jeszcze jedna sprawa. Mam prośbę. Niech każdy, który zostawi komentarz napisze do czego mam wrócić.

Wybory są cztery :

a) Druga Szansa Sasuke

b) What Have You Done Now, Naruto

c) najnowsza 'produkcja', czyli Nothing Else Matter

d) Wszystko Nie Tak

Dziękuję każdemu, kto się wypowie.

Pozdrawiam, Sasame


                                                              

24 komentarze:

Anonimowy pisze...

Moją odpowiedź znasz. :3

Nec

jusoks pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
jusoks pisze...

Ja jestem za d) czyli wszystko na TAK :D. Bardzo lubię czytać twoje opowiadania i nie chciałabym żebyś rezygnowała z ich publikacji. Oczywiście to twoja wola co zrobisz, ale byłabym bardzo szczęśliwa mogąc je nadal czytać :D
Mam nadzieję (i to wielką)że będziesz dalej publikować swoje opowiadania ;)
Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością ;*
P.S Dużo weny ;*

Anonimowy pisze...

wybranie tylko jednego opka jest dla mnie zbyt trudne. Kocham dwa pierwsze opka i ciągle mam nadzieję, że będą kontynuowane
--zmora90--

Anonimowy pisze...

Jasne, że pisać:) jestem za What Have You Done Now, Naruto; uwielbiam to opowiadanie
Garufurido-san

Anonimowy pisze...

Ja jestem za b, chociaż ciekawi mnie ta Twoja nowa produkcja :P
Cieszę się, że wracasz ;D

shadowstar pisze...

A czy coś leży na przeszkodzie abyś kontynuowała wszystkie?

Anonimowy pisze...

jasne że tak :) ja osobiście jestem za What Have You Done Now, Naruto :)

Anonimowy pisze...

Ja jestem za nową produkcją, czyli c. ^^ No i jeszcze a. Jakby mnie w tym przegłosowali. xd

black_rose pisze...

ja jestem za d) ale chyba najbardziej a) i C) :D mam nadzieję, że nie zrezygnujesz z żadnej z tych prac chociaż trudno to będzie pogodzić, ale wieżę w ciebie :) życzę dużo weny i świetnych pomysłów :) :P

Mleczarz pisze...

ja jestem za DSS i WHYDNN :)

Anonimowy pisze...

Czytam, b.

Anonimowy pisze...

Tak, tak, Wracaj do nas! :3 Z tych czterech wyborów to najbardziej lubię What Have You Done Now, Naruto i Drugą Szanse Sasuke. Ale jeśli mam wybrać jedną to wybieram WHYDNN

Anonimowy pisze...

A nie możesz dodawać po jednej do każdego opowiadania, tak po kolei?? Ja jestem za DSS, ale jeszcze za b i c. Wracaj i dodawaj ;p
pozdrawiam,
kauru

Anonimowy pisze...

To chyba oczywiste, do czego masz wrócić! Do b [What have you done now Naruto]!!!!!


Eanilis

Anonimowy pisze...

Witaj, ja jestem za " Nothing Else Matter ". Właśnie skończyłam czytać tego pierwszą część i bardzo mnie zaciekawiło. Mam nadzieję, że wybierzesz moją propozycję ;)
Pozdrawiam :*

Anonimowy pisze...

jestem za wszytsko na tak ;D

AgiiChan pisze...

Ja mam sentyment do pozycji B) oraz D)
XD Nie umiem się zdecydować na jedną odpowiedź! Bardzo się cieszę, że wracasz! ^o^

Anonimowy pisze...

Najbardziej lubię "Wszystko nie tak", później WHYDNN :D

Anonimowy pisze...

Buuu! nie wstawiło mojego komentarza! A tak się rozpisałam... I to był pierwszy tutaj... T-T
W skrócie jestem za WHYDN na 1000% a le jak coś to jestem też za Drugą Szansą. Taki Sentyment... ;) Pisz, pisz, bo wszyscy czekają - ja też.
Jak coś wsawisz to obiecuję to pożądnie skomentować
anemic

nattouchan pisze...

Wo! Czytam komentarz na jakimś blogu, widzę Sasame - kurde, coś mi to mówi. Klikam, patrzę na adres bloga - nie, nic mi to nie mówi.
Postanawiasz wrócić, super, zawsze dobrze wracać.
Patrzę dalej, a tam tytuły opowiadań, które kiedyś, bardzo dawno temu, czytałam po kilka razy! Później nie wiem co się stało ale przestałam.
Znalazłam, więc zamierzam nadrobić zaległości. Ostatnio w ogóle tylko siedzę i nadrabiam zaległości, nawet sama zaczęłam znów pisać.
Adres bloga w zakładkach, toteż więcej już go nie zgubię. Dziś w nocy zamierzam sobie przypomnieć stare czasy - czytając moje ulubione opowiadanie od początku. Może się wyrobię w tydzień.
Ktoś mądry mi powiedział że zawsze warto pisać, nawet jeśli niewielu to doceni, więc pisz nawet jeśli jest niewielu, którzy to doceniają.
Do czego wracać jest zawsze, chociażby do wspomnień, a siła sentymentu jest ogromna.

Anonimowy pisze...

Oczywiście, że czekamy na Twoje opowiadania i najwspanialej by było, gdyby były kontynuowane wszystkie... To moje marzenie :)

Anonimowy pisze...

Ech, tak trudno wybrać jedno opko... Lubię B i D... Nawet C zapowiada się interesująco... A może wszystkie trzy??
Plissssssssssss...
Do_ris

Chrońmy swoje życie pisze...

b b b b b i b :D
Kochana Sasame :*